هایپر آفرود تولیدکننده سینی موتور،بکسل بند و... با برند مانتیس!

یخچال فریزر خودرویی 48 لیتری آلپیکول مدل TAW45

12/24 ولت قابلیت یخچال و فریزر همزمان قابل اتصال به پنل سولار

از {{model.count}}
38,500,000
28% تخفیف
27,800,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

((توجه:به دلیل واردات مستقیم و بدون واسطه محصولات آلپیکول ما تضمین میکنیم هایپر آفرود ارزان ترین مرجع فروش یخچال فریزر آلپیکول اورجینال در ایران میباشد. بی شک پایین ترین قیمت این محصول در ایران را از ما بخواهید! )) یخچال فریزر آلپیکول مدل TAW45 یک یخچال فریزر قدرتمند و چند منظوره جهت استفاده در خودرو، منزل ، کلبه و ویلای شما میباشد.این یخچال دقیقا مشابه مدل taw55 ولی با حجم داخلی 48 لیتر میباشد. این یخچال فریزر قابلیت کارکرد با برق 12 و 24 و برق منزل مناسب برای استفاده در هر مکانیست. شما میتوانید نوشیدنی و خوراکیجات و حتی گوشت مرغ را در این یخچال و فریزر 48 لیتری تا هر زمانی که میخواهید به راحتی نگهداری کنید و فارغ از هر دمای هوایی تنها با اتصال به فندک خودرو خود دمای آن را با کمترین مصرف باتری تا منفی 20 درجه خنک نگه دارید!

تعداد
نوع
اتمام موجودی

یخچال فریزر آلپیکول مدل TAW45 دارای دو محفظه جداگانه با قابلیت تنظیم دمای دقیق هر یک از محفظه ها به صورت جدا میباشد. شما به راحتی میتوانید یک از محفظه ها را به عنوان یخچال و دیگری را به عنوان فریزر به صورت همزمان استفاده کنید. حتی میتوانید هر دو را به عنوان فریزر یا یخچال استفاده کنید. درب این یخچال فریزر از هر دو طرف قابلیت باز و بست را دارید و شما میتوانید جهت مناسب را برای این کار انتخاب کنید.

یخچال فریزر آلپیکول مدل TAW45 دارای محفظه اتصال باتری  میباشد که شما میتوانید در صورت تمایل باتری آن را به صورت جداگانه تهیه کرده و دستگاه خود را با توجه به شرایط دمایی هوا بین 4 تا 8 ساعت روشن نگه دارید.

یخچال فریزر آلپیکول مدل TAW45 دارای یک درب باز کن کارامد در قسمت جلویی دستگاه میباشد که کارایی زیاد آن را خیلی زود متوجه خواهید شد ، ضمن اینکه تخته آشپزی بسیار کارامد و مقاومی در قسمت زیرین درب محفظه بزرگتر قرار داده شده تا برای موارد مختلف آشپزی مورد استفاده قرار بگیرد.

همچنین این یخچال قابلیت روشن شدن با پنل خورشیدی را دارا میباشد. شما میتوانید در صورت داشتن یک پنل خورشیدی 60 وات به راحتی یخچال فریزر خود را روشن کنید ، ضمن اینکه در همین حین باتری داخلی یخچال شما ( میبایست جدا در صورت نیاز جدا تهیه بفرمایید)  شارژ شده و برای شب میتواند از آن استفاده کنید. البته تمامی این شرایط امکانات اضافی یخچال فریزر آلپیکول TAW45 میباشد و در واقع شما میتوانید به راحتی دستگاه خود را با استفاده از فندکی خودرو به صورت طولانی مدت روشن نمایید.

 مصرف پایین این یخچال آن را قادر میسازد ساعت های متوالی بدون نیاز به استارت زدن خودرو با استفاده از باتری خودرو روشن بماند.
یخچال فریزر آلپیکول از جنس پلاستیک ABS و پروپلین (PP) میباشد که همین باعث حداکثر مقاومت این محصول در برابر صدمات احتمالی در حمل و نقل میشود ، ضمن اینکه یخچال دارای ضربه گیر های متعدد میباشد.
وزن این محصول تنها  18400 گرم میباشد که باعث حمل و نقل بسیار ساده و راحت آن میگردد. ضمن اینکه یخچال دارای دو چرخ روان و دستگیره جمع شو جهت حمل و نقل راحت میباشد.

یخچال فریزر آلپیکول TAW45 قابلیت تنظیم در بازه دمایی منفی 20 تا مثبت 20 درجه را دارا میباشد و علاوه بر صفحه LED و تاچ پنل تعبیه شده بر روی این یخچال که جهت کنترل و تنظیمات آن میباشد، شما میتوانید با استفاده از اپلیکیشن <<Alpicool>> که قابل نصب از طریق اپل استور و گوگل استور روی گوشی شما میباشد، به راحتی از طریق ارتباط بلوتوثی یخچال خود را کنترل کنید. تصور کنید یخچال شما در قسمت عقب خودرو شما میباشد و شما تمایل دارید دمای قسمت فریزر را افزایش یا دمای قسمت یخچال را کاهش دهید ، یا حتی میخواهید یخچال خود را خاموش یا روشن کنید ، در این صورت دیگر نیاز نیست از خودرو خود پیاده شده و به قسمت عقب خودرو مراجعه کنید! تنها کافیست گوشی خود را برداشته و برنامه <<Alpicool>> را اجرا و تمامی نیاز های خود را برطرف نمایید.

یخچال سفری آلپیکول مدل TAW45 صدایی کمتر از 45 دسیبل تولید می‌کند که هیچ مزاحمتی برای شما ایجاد نمی‌کند.  قسمت کفی  یخچال آلپیکول TAW45 دارای دریچه تخلیه میباشد که نظافت و شست و شوی یخچال را بسیار راحت و سریع نموده. شما میتوانید داخل یخچال فریزر خود را آب گرفت و با باز کردن شیر تخلیه آن را به بیرون هدایت کنید.
 یک خروجی USB بر روی پنل یخچال میباشد که می توان به راحتی جهت شارژ نمودن تلفن همراه و سایر لوازم الکترونیکی از آن استفاده کرد. سیستم Protection Battery موجود در این یخچال با سه حالت Medium ، Low و High از دیگر مزایای این یخچال فریزر آلپیکول می باشد که میزان ذخیره شدن انرژی در باتری خودرو را تعیین کرده و از تخلیه کامل باتری خودرو جلوگیری می کند. حالت های ECO و MAX نیز در قسمت تنظیمات پنل وجود دارد ، در حالت ECO ، این محصول کمترین مصرف جریان آمپر را داشته اما با این حال می تواند مواد غذایی را کاملا خنک و تازه نگه دارد. حالت MAX نیز برای مواقعی است که تازه یخچال فریزر را به برق وصل کرده اید و می خواهید سریع تر به دمای مورد نظر برسد؛ در این صورت حداکثر توان و بیشترین جریان آمپر را استفاده خواهد کرد.
در بخش داخلی این یخچال دو چراغ تعبیه شده که موجب استفاده راحت در مواقع تاریکی میشود. همچنین بدنه و ساختار این بخچال کاملا بدون درز و به صورت عایق کامل بوده تا از خروج سرما و ورود گرما کاملا جلوگیری نماید.

یکی از مهمترین ویژکی های تمام محصولات الپیکول انتی شوک بودن در برابر ضربات و شیب جاده ها میباشد پس با خیال راحت به به همراه این یخچال به سفر خود ادامه دهید!

جمع بندی قابلیت های یخچال فریزر آلپیکول مدل TAW45 :

  • 48 لیتر حجم یخچال فریزر
  • دارای دو محفظه جدا جهت یخچال و فریزر به صورت همزمان
  • مناسب برای آفرود و حرکت ماشین بر روی شیب تند
  • سیستم محافظت از باتری خودرو
  • دارای درب بازکن روی بدنه یخچال فریزر
  • قابلیت کار با برق 12 / 24 و برق شهری
  • دارای اپلیکیشن کنترل یخچال با گوشی
  • دارای صفحه نمایش LED و تاچ پنل
  • بازده دمایی منفی 20 تا مثبت 20
  • مصرف برق بسیار پایین ( 45 تا 60 وات )
  • موتور بسیار کم صدا ( زیر 45 دسی بل )
  • باز و بست درب یخچال از هر دو جهت
  • قابلیت تحمل شیب تا 45 درجه ( قابل استفاده جهت سفرهای آفرودی )
  • کمپرسور مجهز به تکنولوژی ارتعاش گیر ( جهت سفر های آفرودی )
  • سیستم ارتعاش گیر محفظه ( دیگر نگران سالم ماندن ظروف آب و غذا در محفظه نباشید )

جمع بندی:
در مجموع باید خدمتتان عرض کنیم برند آلپیکول یکی از قوی ترین شرکت های تولید کننده یخچال های سفری و کمپینگ میباشد و اکثر طبیعت گردان ترجیح به استفاده از این برند معتبر و جهانی را میدهند. با توجه به کیفیت ساخت بالای این محصول و امکانات عالی آن و با توجه به اینکه بسیاری از شرکت های تولید کننده تجهیزات آفرودی یخچال فریزرهای عرضه شده توسط خود به بازار را به صورت سفارشی به شرکت آلپیکول جهت تولید واگذار میکنند به این نتیجه میرسیم بهترین انتخاب خرید یخچال برند آلپیکول میباشد. به عنوان مثال برند معتبر و جهانی پاورولوژی یخچال مسافرتی که در بازار عرضه میکند توسط کمپانی آلپیکول تولید شده و با دو برابر قیمت خود برند آلپیکول توسط پاورولوژی به فروش میرسد! پس در انتخاب برند آلپیکول خاطر جمع باشید! ضمن اینکه مدل TAW45 از برند ALPICOOL یکی از بهترین مدل های تولید شده این شرکت میباشد که با توجه به ظرفیت مناسب و دو محفظه بودن آن مناسب استفاده خانواده نیز میباشد.

در صورت نیاز به مشاوره تلفنی میتوانید با شماره تماس 09123330684 تماس حاصل بفرمایید.

برند
آلپیکول - alpicool
کشور سازنده
چین
ابعاد
طول: 711 میلی متر
عرض: 460 میلی متر
ارتفاع: 506 میلی متر
وزن
18400 گرم
بازه سرمایشی
+۲۰ الی -۲۰ درجه سانتیگراد
نوع گاز
R134A
مصرف برق
45 وات در حالت ECO و 60 وات در حالت MAX
ورودی تغذیه
12/24V برق خودرو + آداپتور 220 برق شهری
سیستم محافظت از باتری خودرو
دارد - مانع از خالی شدن باتری خودرو میشود
اپلیکیشن موبایل
IOS و اندروید - کنترل کامل از طریق تلفن همراه
رنگ
خاکی
جنس
HEAVY DUTY
پلاستیک ABS
پلی پروپلین
نمایشگر
دیجیتال / پنل لمسی
دستگیره حمل آسان
دارد
چرخ
دارد
پیچ تخلیه شستشو آسان
دارد
مود عملکرد
دارای حالت های ECO و FastCooling و Normal

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...