هایپر آفرود تولیدکننده سینی موتور،بکسل بند و... با برند مانتیس!

کمپرسور باد دوسیلندر پرتابل مخزن‌دار نکو

Neko Car Air Compressor With Tank

از {{model.count}}
39,990,000
3% تخفیف
38,900,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

کمپرسور باد دو سیلندر پرتال مخزن دار نکو دارای پک کامل لوازم میباشد. این  محصول دارای دبی باد بسیار قوی همراه با شلنگی قوی و منعطف امکان باد زدن  لاستیک های شما و همچنین وسیله ای جهت تمیز کردن خودرو بعد از آفرودی  دلپذیر در صحرا میباشد! ولتاژ برق ورودی به این پمپ 12 و دارای خدمات پس از  فروش قوی میباشد.

تعداد
نوع
اتمام موجودی
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

میزان باد لاستیک یکی از مهم‌ترین  فاکتورهای تعیین مقدار چسبندگی لاستیک به سطح جاده و نحوه انتقال قدرت از  طریق لاستیک به جاده است. در سفرهای آفرود و طبیعت‌گردی، راننده به ‌دفعات  مجبور به خالی کردن و پر کردن مجدد باد لاستیک‌ها و تنطیم مقدار باد لاستیک  بر اساس فاکتورهای مدنظر است.

از طرف دیگر، جاده‌های سنگلاخی و پر از  موانع در آفرود، چالش‌های مختلفی برای لاستیک‌های خودرو به همراه دارد که  باعث پارگی و یا پنچری لاستیک‌ها می‌شود و در چنین موقعیت‌هایی باید  لاستیک‌ها را تعمیر و مجدد باد کرد. در تمامی این موقعیت‌ها نیاز به یک  کمپرسور باد قابل‌اعتماد و کارآمد احساس می‌شود.‌

در خودروهای طبیعت گردی، آفرود، خودروهای  کار وامداد و نجات علاوه بر باد کردن لاستیک ماشین ابزارها و لوازم زیادی  وجود دارند که با فشار باد کار می‌کنند. طبیعتاً تولید این فشار باد،  نیازمند کمپرسور باد است. با توجه به نیاز مداوم به کمپرسور در این  خودروها، نصب و آماده‌به‌کار بودن یک کمپرسور به‌صورت دائم بر روی این  خودروها، بیش از سایر ماشین‌ها اهمیت دارد. نمونه‌های کمپرسور ثابت، جزو  بهترین گزینه‌ها برای این نوع کاربری است.

کمپرسورهای نصبی و ثابت یا همان On-Board  به نمونه‌هایی گفته می‌شود که برای نصب در محل ثابتی طراحی شده‌اند و امکان  حمل‌و‌نقل و جابجایی آنها وجود ندارد.

کمپرسور هوا (پمپ باد) دو پیستون ثابت 175  لیتری Neko  از قوی‌ترین و پربازده‌ترین گزینه‌ای مناسب و قابل حمل و استفاده در خودروهای طبیعت‌گردی، کار و خدماتی است.  توان و راندمان هوای خروجی این کمپرسور به‌نحوی است که علاوه بر باد کردن  لاستیک، با اتصال کمپرسور به مجموعه‌های مرتبط می‌توان برای راه‌اندازی  سیستم‌های کمک‌فنر، قفل‌های دیفرانسیل و انواع ابزارهای بادی از آن استفاده  کرد. همچنین می‌توانید کیسه‌های هوا، چادرها و تشک‌های خواب را به‌راحتی  با آن باد کنید.

حجم و اندازه و طراحی و مخزن این کمپرسور در کنار  به همراه داشتن مجموعه کامل ادوات و لوازم مورد نیاز سبب شده یکی از بهترین کمپرسور های بازار برای نگداری در خودرو باشد.

برند
نکو
ولتاژ ورودی
12 ولت
حداکثر فشار
150 psi
جریان مصرفی
28.4 آمپر (بدون بار)
50 آمپر (تحت بار)
دبی هوا
174 لیتر بر دقیقه (عملکرد بدون بار)
132 لیتر بر دقیقه (عملکرد تحت بار)
ابعاد (CM)
(طول 47.8) x (عرض 18.6) x (ارتفاع 35.5)
وزن محصول (kg)
15 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...