هایپر آفرود تولیدکننده سینی موتور،بکسل بند و... با برند مانتیس!

گوشواره سه مفصلی افزایش ارتفاع پیکاپ مکث کلوت برند مانتیس

قابل تنظیم در دو حالت ارتفاع فابریک و افزایش ارتفاع

از {{model.count}}
8,500,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

اکثر پیکاپ سواران کماکان مشکل لگد زنی و کوبش قسمت بار خودرو را دارند که کم هزینه ترین و استانداردترین روش برای حل این مشکل استفاده از گوشواره های افتر مارکت میباشد. این مشکل باعث شد مجموعه هایپر آفرود به فکر عرضه گوشواره های باکیفیت سه مفصلی با برند مانتیس آفرود بیوفتد و بستر تهیه این کالای بسیار با کیفیت را مستقیما از تولید کننده به مصرف کننده فراهم آورد.  

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
اتمام موجودی
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

این گوشواره طراحی و تولید شده توسط گروه مانتیس آفرود و اولین گوشواره سه مفصلی استاندارد قابل تنظیم در دو ارتفاع مختلف میباشد. با نصب این گوشواره کوبش قسمت عقب پیکاپ خود را از تا حد زیادی بین ببرید ( در برخی موارد کاملا از بین میرود ) و رانندگی فوق العاده عالی و نرمی را تجربه کنید. با خرید این گوشواره شما میتوانید به دلخواه خود در دو ارتفاع مختلف خودرو خود را تنظیم کنید که این قابلیت فقط در گوشواره های تولید شده توسط مانتیس آفرود وجود دارد. 

نکته بسیار ارزشمند این کالا قابلیت استفاده در ارتفاع استاندارد قبلی خودرو برای دوستانی که تمایلی به تغیر ارتفاع خودرو خود ندارند و صرفا به جهت افزایش کیفیت سواری خودرو قصد خرید این گوشواره سه مفصلی را دارند و قابلیت افزایش ارتفاع خودرو در حدود 6 سانت برای دوستانی که تمایل دارند ضمن افزایش کیفیت سواری قسمت عقب خودرو ، ارتفاع خودرو خود را نیز افزایش دهند را دارد.

تمامی گوشواره های سه مفصلی در بازار فقط در یک حالت ارتفاع قابل تنظیم میباشند و قبل از خرید گوشواره باید تصمیم بگیرید که میخواهید همان ارتفاع استاندارد را داشته باشید یا میخواهید ارتفاع خودرو آفرودی خود را افزایش دهید که این نکته منجر به هزینه های دوباره و مضاعف برای خریداران این قطعه شده است ، لذا با خرید گوشواره سه مفصلی مانتیس با یک تیر دو نشان زده و در واقع انگار دو جفت گوشواره سه مفصلی خریده اید! هر گاه تمایل به افزایش ارتفاع داشتید روی مهره بالا و هرگاه تمایل به ارتفاع داشته باشید روی مهره پایین بسته خواهد شد. 

نصب این گوشواره بسیار آسان و سریع میباشد و به راحتی با مراجعه به یک تعمیرگاه ساده یا جلوبندی ساز یا.... سریعا با گوشواره فابریک خودرو تعویض میکنند. 

طراحی این گوشواره ها بسیار شکیل و زیبا و دارای رنگ کوره ای استاتیک با کیفیت میباشد که زیبایی قسمت زیربندی خودرو شما را دو چندان و حالت اسپورت به خودرو شما میدهد.

این گوشواره توسط مهندسین خبره و با رعایت تمامی استاندارد های اصولی و ایمنی طراحی شده و پس از گذران تمامی تست های جاده ای از جمله سواری سبک و سنگین و بیراهه نوردی به تولید انبوه رسیده است ، پس با خیال راحت این محصول را روی ماشین خود سوار کنید.

توجه داشته باشید نمونه های مختلف گوشواره های دو مفصلی و سه مفصلی زیادی در بازار عرضه میشوند که اکثرا استانداردهای لازم و کیفیت لازم در طراحی و آلیاژ مصرفی در ساخت را ندارند و ایمنی خودرو و سرنشینان آن را به خطر می اندازند لذا پیشنهاد هایپر آفرود استفاده از این گوشواره بسیار با کیفیت برای خودرو شما میباشد. 

همکار گرامی که قصد تهیه این گوشواره را مستقیما و به صورت عمده از تولید کننده آن دارند لطفا با شماره های درج شده در قسمت تماس با ما تماس حاصل بفرمایید.

برند
مانتیس گروپ
سایز ورق
8 میلی متر
جنس شقت
فولاد MO40
نوع تولید
تمام CNC
نوع ارتفاع دهی
متغیر دو حالته (استاندارد یا حدود 6 سانت ارتفاع )
روکش شفت
گالوانیزه ضد زنگ
رنگ
کوره ای استاتیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...