هایپر آفرود تولیدکننده سینی موتور،بکسل بند و... با برند مانتیس!

جک هایلیفت 48 اینچی T-Max تی مکس

Tmax Hilift Jack 48

از {{model.count}}
5,280,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

جک های لیفت T-Max سایز 48 اینچ با بهره مندی از طراحی کاربردی و کیفیت   قطعات و ساخت بالا به گونه ای طراحی شدهاست که شما بتوانید در سخت ترین   شرایط آفرودی نیز با اطمینان کامل وکمک گرفتن از این ابزار هیچ وقت از  مسیر  خود باز نمایید.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
اتمام موجودی
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

 وزن کم اندازه مناسب جهت حمل این محصول سبب به همراه  داشتن همیشگی این کالا میشود و از مزیت آن بهرمنده شوید.

در طبیعت گردی و سفرهای آفرودی ممکن است هنگام عبور از مسیرهایی که  دارای گل و لای بوده و یا عبور از صخره، تپه و رمل‌ها، لاستیک‌های خودرو در  قسمتی گیر افتاده، پنچر شده و یا لاستیک از رینگ درآمده و حرکت خودرو با  مشکل مواجه شود؛ در چنین مواقعی، همراه داشتن جک 48 اینچی (120 سانتی‌متر) تی مکس ، به شما کمک می‌کند تا به راحتی از موانع مسیر عبور کرده و یا  به تعمیر و تعویض لاستیک خودروی خود بپردازید. همچنین، می‌توانید از این  جک، به عنوان وینچ نیز استفاده کنید؛ که در این حالت، یک سمت جک را با تسمه  یا زنجیر، به مکانی ثابت مانند درخت یا یک خودروی دیگر بسته و سمت دیگر آن  را نیز، به خودرویی که گیر افتاده و می‌خواهید آن را به جلو بکشید، متصل  کنید. بدین صورت، جک کمک می‌کند تا خودرو را به جلو کشیده و آن را حرکت  دهید.

ساخت
تی مکس
جنس
فولاد آلیاژی و چدن
قابلیت قفل
مجهز به ضامن نگهدارنده دسته
تحمل وزن
3 تن تا ارتفاع 98 سانتی متر
استاندارد
تولید شده مطابق با استانداردهای ایمنی استرالیا
وزن
14 کیلوگرم
ابعاد
20 × 20 × 120 سانتیمتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...