هایپر آفرود تولیدکننده سینی موتور،بکسل بند و... با برند مانتیس!

گالن بنزین خودرو 20 لیتری بلک وال

جهت حمل سوخت - ضد انفجار - Black Whale

از {{model.count}}
550,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

تأمین، حمل و جابجایی سوخت در سفر، همواره با مشکلاتی همراه است. ساده‌ترین و بهترین راه‌ حل، استفاده از گالن‌های مخصوص سوخت‌ است که در طراحی‌ها و مدل‌های مختلف در بازار عرضه می‌شوند. گالن‌های پلاستیکی از بهترین و ارزان‌ترین گزینه‌ها برای حمل و نگهداری سوخت هستند و از تنوع بالایی در نمونه‌های تولید داخل و نمونه‌های وارادتی برخوردارند. گالن پلاستیکی Black Whale با حجم 20 لیتر، از جنس پلاستیک فشرده‌ی درجه یک تولید شده است که در برابر ضربه و تأثیرات سوء تغییرات آب و هوا، مقاوم است و درصورت برخورد با اجسام سنگین و یا سقوط از ارتفاع، دچار مشکل نمی‌شود. خودروهای شخصی، خودروهای کار، خودروهای سنگین و حمل بار، موتورهای چهارچرخ، جت‌اسکی، موتور سیکلت، قایق و تجهیزات کشاورزی برخی از تجهیزات موتوری هستند که نیاز به سوخت آنها را می‌توان با این گالن‌ها تأمین کرد.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
اتمام موجودی
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گالن بنزین 20 لیتری Black Whales مدل Fuel Can، یک وسیله کاربردی و حیاتی است که برای هر آفرودر و طبیعت گردی نیاز بوده و به هنگام سفرهای آفرودی و کمپینگ مورد استفاده قرار خواهد گرفت. از آنجایی که این گالن دارای نازل بوده می‌تواند به هنگام پر کردن بنزین کمک بسزایی کرده و این امر را برای شما بسیار راحت سازد.

قابل ذکر است ظرفیت گالن ها 20 لیتر بوده که به نسبت دیگر مدل‌های برند Black Whales بیشتر می‌باشد. متریالی که در ساخت گالن سوخت Black Whales مورد استفاده قرار گرفته، پلاستیک فشرده بوده که نه تنها مقاومت و استحکام بالایی از خود نشان داده بلکه به خوبی از بنزین محافظت کرده و از نفوذ هرگونه آلودگی و ناخالصی به داخل آن جلوگیری خواهد کرد.

ابعاد این گالن 34x14x48 سانتی‌متر بوده و به راحتی می‌تواند در پشت خودروی آفرودی شما قرار گیرد و فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد. همینطور باید اضافه کرد که طول نازل گالن 25 سانتی‌متر بوده و به راحتی و سرعت بالا می‌تواند بنزین را تخلیه کند. از این گذشته باید به این نکته نیز اشاره کرد که گالن بلک وال از یک دریچه تخلیه هوا نیز بهره مند بوده که به هنگام بنزین زدن از طرف مخالف هوا را وارد گالن می‌کند که باعث سهولت در تخلیه بنزین به باک یا مخزن مورد نظر میشود.

ساخت
کمپانی بلک وال
ظرفیت
20 لیتر
ابعاد
34x14x48 سانتی‌متر
طول نازل
25 سانتی متر
جنس
پلاستیک فشرده درجه یک
سوپاپ
دارای سوپاپ تخلیه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...