هایپر آفرود تولیدکننده سینی موتور،بکسل بند و... با برند مانتیس!

سوپرلید برقی مکث موتور کلوت برند کمل آفرود

سوپرلید برقی پیکاپ کلوت

از {{model.count}}
35,800,000
1% تخفیف
35,750,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

سوپرلید تولید شرکت کمل آفرود به جرات یکی از بهترین و باکیفیت ترین سوپرلید های بازار میباشد، وزن این سوپرلید 85 کیلوگر میباشد و پس از فرآیند برش ، خم و جوشکاری ، سندبلاست شده و با استفاده از باکیفیت ترین رنگ بازار به صورت کوره ای الکترواستاتیک رنگ شده...

تعداد
نوع
اتمام موجودی
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سوپرلید شرکت کمل آفرود دارای جک های گازی درجه یک ، قفل برقی ، و کاملا ضد آب و خاک میباشد. به همراه این سوپرلید پک سیم کشی جهت کلید بازکردن درب سوپرلید در اتاق خودرو ارسال میگردد. نوع جوشکاری این سوپرلید جوش Co2 میباشد که از باکیفیت ترین روش های جوش فلزات میباشد.سوپرلید دارای سیستم روشنایی داخل میباشد که در مواقع استفاده از فضای داخل بار میتواند نور لازم محیط بار را تامین نماید. همچنین پایه های جک هایلیفت روی این سوپرلید تعبیه شده که شما به راحتی و بدون اضافه کردن نگهدارنده خاص میتوانید جک هایلیفت خود را روی سوپرلید کمل آفرود نصب کنید. اطراف سبد سوپرلید کمل آفرود دارای محل نصب پرژکتور های جانبی و عقب زن تعبیه شده که در صورت تمایل میتوانید به صورت جداگانه پرژکتور مخصوص را تهیه و در محل تعبیه شده نصب نمایید.سبد روی سوپرلید نیز میتواند محل مناسبی برای بارگیری موارد خاص از جمله هیزم میباشد که بهترین نحو بر روی این سوپرلید ساخته و تعبیه شده. 

برای نصب سوپرلید پس از خرید میتوانید با شماره تماس های داخل سایت تماس حاصل بفرمایید. 

برند
کمل آفرود
ساخت
ایران
جنس
آهن
نوع جوش
Co2
رنگ
کوره ای الکترواستاتیک
نوع قفل درب
برقی
عایق
ضد آب و خاک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...