هایپر آفرود تولیدکننده سینی موتور،بکسل بند و... با برند مانتیس!

دوربین ثبت وقایع خودرو 3 دوربینه مدل M10

دارای دوربین جلو ، عقب و داخل اتاق

از {{model.count}}
6,200,000
5% تخفیف
5,900,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

همانطور که میدانید امروزه یکی از واجبات هر خودرویی داشتن دوربین ثبت وقایع میباشد. تصور کنید در خیابان مشغول رانندگی هستید و ناگهان یک ماشین جلوی شما میپیچد و با ترمز ناگهانی منجر به برخورد شما از پشت به او میشود ، یا ناگهان عابری به قصد دریافت دیه جلوی خودرو شما میپرد! یه بعد از مراجعه به خودروی خود شاهد آسیب دیدن جلو یا عقب خودرو خود میشوید. حالا با قیمت های نجومی خودرو و هزینه های بالای تعمیرات چه میکنید؟ دائما فکرتان درگیر است چه اتفاقی افتاد و ای کاش همانند دوربین های مدار بسته داخل یک مغازه خودرو شما نیز دوربین مداربسته ای داشت که میتوانستید به آن رجوع و آن را به افسر پلیس نمایش دهید و جلوی بسیاری از ضررها را بگیرید. بله درسته! امروزه دوربین های ثبت وقایع یکی از مهمترین مواردیست که میبایست روی خودرو شما نصب باشد! در حال حاضر بسیاری از خودرو ساز های جهان به صورت فابریک این آپشن را روی خودرو قرار میدهند ولی متاسفانه در ایران کمترین خودرویی دارای این آپشن میباشد.

تعداد
نوع
اتمام موجودی
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شما میتوانید به سادگی با نصب دوربین ثبت وقایع مدل M10 با کیفیت لنز Hd و کیفیت ضبط تصویر به صورت اچ دی که دارای سه لنز برای جلوی خودرو ، پشت خودرو و داخل اتاق خودرو میباشد تمامی خودرو خود را زیر نظر این دوربین قرار دهید. این دوربین در قسمت شیشه جلو خودرو و زیر آینه با استفاده از پایه مکنده موجود در بسته بندی محصول نصب میشود ، دوربین عقب نیز با پک سیم کشی فابریک به سادگی در عقب خودر شما ( پشت سپر یا پشت شیشه عقب خودرو ) نصب میشوده و با یک سر سیم سوکتی به دستگاهی که در جلو قرار دارد وصل میشود و بدین صورت تمامی دوربین ها آماده ضبط وقایع میباشند.

امکانات این دوربین:

  • کیفیت دوربین HD 1080 اولترا واید High Grade
  • دارای سیستم دید در شب
  • دارای باطری داخلی 150 میلی آمپر
  • نمایشگر 4 اینچ اچ دی
  • زاویه تصویر 170 درجه WIDE
  • دارای دوربین داخل کابین
  • دارای دوربین عقب خودرو
  • قابلیت Loop Recording یا ضبط چرخشی بمنظور جلوگیری از پر شدن رم
  • دارای سنسور G ( قفل کردن تصاویر هنگام تصادف )
  • دارای میکروفون جهت ضبط صدا
  • ساپورت رم تا 64 گیگابایت

چرخش 360 درجه دوربین جلو و اتاق
هر دو دوربین روی دستگاه قابلیت چرخش 360 درجه دارند. به این صورت میتوانید هر یک از دوربین ها را به هر زاویه ای که دوست دارید جهت دهید. به عنوان مثال یک دوربین در جهت جلو تنظیم گردد و یک دوربین در جهت سمت راننده یا شاگرد که بتواند از بغل های خودرو فیلم برداری کند.

اپلیکیشن موبایل و مانیتور 2 اینچی
دوربین ثبت وقایع بلک باکس دارای وای فای داخلی بوده و با استفاده از اپلیکیشن مخصوص موبایل امکان اتصال گوشی همراه شما به دوربین جهت مشاهده و بازبینی تصاویر و فیلم ها وجود دارد. علاوه بر آن یک مانیتور 2 اینچی بر روی خود دستگاه تعبیه شده که به سادگی میتوانید دستگاه را مدیریت و فیلم ها و تصاویر را بازبینی کنید.

قابلیت لوپ رکوردینگ یا ضبط چرخشی
در برخی دوربین های ثبت وقایع موجود در بازار میبایست حتما پس از پر شدن حافظه داخلی دستگاه جهت ضبط مجدد تصاویر کارت حافظه را فرمت یا پاک کرد ولی دستگاه M10 دارای قابلیت لوپ رکوردینگ میباشد و شمارا از این برنامه مبرا مینماید. بدین صورت پس از پرشدن حافظه دستگاه فایل های قدیمی تر به تریب حذف و با فایل های جدید جایگزین میشوند. قابل ذکر است این دستگاه دارای قابلیت نصب رم تا ظرفیت 64 گیگابایت میباشد.

سنسور G ( سنسور تصادف )
قابلیت جی سنسور به شما کمک میکند هنگام تصادفات دیگر نگران پاک شدن یا از دست رفتن تصاویر و فیلم های ذخیره شده صحنه تصادف از دستگاه ثبت وقایع خود نباشید و به صورت خودکار چند دقیقه قبل و بعد حادثه در دستگاه قفل میشود و فقط با خواست و تایید شما امکان پاک شدن آن وجود دارد.

قابلیت Motion Detection
با این قابلیت امکان ضبط و ذخیره سازی فقط در زمانی که دوربین تشخیص حرکت میدهد وجود دارد. بدین وسیله فضای داخلی جهت ذخیره سازی بی جهت اتلاف نمیشود از طرفی پیدا کردن ویدیو های مورد نظر ضبط شده توسط کاربر بسیار ساده تر خواهد بود.


جمع بندی: این دستگاه یک دستگاه با کیفیت و در رنج دستگاه های خوب و دارای دوربین های 360 درجه میباشد که به درد دوستانی میخورد که در عین کیفیت مطلوب به دنبال دستگاهی میباشند که از هر زاویه ای که تمایل داشته باشند بتواند فیلم برداری کند. ضمن اینکه این دستگاه دارای باطری داخلی بوده که بدون نیاز به برق مستقیم میتواند در مواقع پارک خودرو به ضبط وقایع خودرو ادامه دهد در نتیجه هیچ گونه کم و کسری نصبت به یک دوربین تمام عیار ندارد. 


در صورت نیاز به مشاوره  یا خرید عمده این محصول با شماره تماس های موجود در قسمت تماس با ما تماس حاصل بفرمایید.

ساخت
چین
کیفیت تصویر
HD
رزولوشن تصاویر
1080*1920
مانیتور
دارد ( 4 اینچی )
اتصالات
دارای WIFI داخلی و اپلیکیشن موبایل
سنسور قفل تصویر هنگام تصادف
دارد ( G Sensor )
امکان ضبط چرخشی ( Loop Recording )
دارد
ضبط صدا
دارد
زاویه تصویر برداری
170 درجه ( اواترا واید )
حداکثر کارت حافظه
64 گیگابایت
فرمت عکس
JPEG
فرمت ویدیو
MOV
قابلیت Motion Detection
دارد
زمان و تاریخ
دارد
برق قابل اتصال
12 و 24 ولت
باطری
دارای باطری داخلی 150 میلی آمپر جهت ضبط در پارک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...