هایپر آفرود تولیدکننده سینی موتور،بکسل بند و... با برند مانتیس!

آینه دوربین ثبت وقایع 10 اینچ دارای کارپلی مدل MS1

تمام صفحه قابلیت اتصال اندروید و اپل ، دارای وای فای

از {{model.count}}
7,500,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

یک آینه دوربین دار تمام عیار بار رزولوشین تصویر 1080 و Full HD که قابلیت اتصال گوشی اندروید و آیفون شما به آن را دارد. این قابلیت که Carplay نام دارد بسیار کاربردی بوده و شما میتوانید با اتصال گوشی خود از طریق بلوتوث از قابلیت های مشترک گوشی و این دستگاه روی آینه استفاده کنید. نسل جدید دوربین های ضبط وقایع که به شکل آینه ای طراحی شده اند بسیار کاربردی تر و کاملتر از نسل قبلی یعنی Dashcam های معمولی میباشد و علاوه بر کارایی اصلی آن که ضبط دائم تصاویر میباشد قابلیت های بسیار دیگری در اختیار راننده قرار داده است....

تعداد
نوع
اتمام موجودی

این آینه دوربین دار دارای یک مانیتور تمام صفحه 9.66 اینچی میباشد و سطح رویی آینه به صورت کامل دارای نمایشگر یکپارچه میباشد که تصویر بزرگ و واضحی را در اختیار شما قرار میدهد. اسکیرین این آینه به صورت تاچ و از نوع IPS و دارای رزولوشن 4K میباشد که خیال شمارا از بابت یک صفحه نمایش با کیفیت راحت میکند.
این آینه دارای ارتباط WIFI و بلوتوث بوده و به راحتی میتوانید علاوه بر چک کردن تصاویر ضبط شده بر روی نمایشگر آینه از طریق اپلیکیشن گوشی نیز آن را بازبینی کنید. ضمن اینکه میتوانید از قابلیت CarPlay موجود روی این آینه که در واقع روی اکثر اینه های موجود در بازار نیست برای اتصال و انتقال تصویر گوشی روی آینه استفاده کنید. به اینصورت که شما میتوانید با استفاده از آینه گوشی خود را کنترل کنید ، تماس بگیری ، اپلیکیشن مکان یاب را راه اندازی و استفاده کنید و به پیام های خود به صورت صوتی پاسخ دهید!
دوربین جلو و عقب این دستگاه از نوع 7 لایه و دارای قابلیت تصویر برداری 170 درجه ای میباشد که در نوع خود بسیار عالیست! ضمن اینکه دوربین عقب ضد آب بوده و هر دو دوربین ها دارای قابلیت دید در شب میباشند.
این آینه ثبت وقایع دارای جی سنسور ( G-Sensor ) بوده و همچنین قابلیت Loop recording را دارد که باعث میشود هیچ وقت حافظه رم شما پر نشود و هر زمان پر شد از ابتدای فیلم های ذخیره شده مجدد به ذخیره سازی تصاویر نماید.

همانطور که گفتیم در زمان تصادف با استفاده از سنسور موجود در دستگاه فیلم های ضبط شده از چند دقیقه قبل تا چند دقیقه بعد قفل شده و به هیچ وجه مگر با دستور شما پاک نمیشود.دوربین دارای قابلیت Motion Detection میباشد که این امکان را به شما میدهد در حالت پارک خودرو فقط زمانی که تحرکاتی جلوی دوربین وجود دارد اقدام به ضبط تصاویر نماید و بی جهت حافظه دوربین را پر نکند.
دستگاه دارای GPS داخلی میباشد لذا تمامی تصاویر ذخیره شده همراه با نقطه جغرافیایی محل ضبط فیلم ذخیره میشود و مشخص است که فیلبرداری در کدام منطقه و نقطه جغرافیایی انجام شده است.
این آینه قابلیت نمایش همزمان دو تصویر در کنار هم را دارد و با تاچ کردن روی تصویر میتوانید هر یک از تصاویر را به تنهایی به صورت تمام صفحه ببینید.

 دوربین عقب خودرو کاملا قابلیت استفاده به جای آینه عقب خودرو را دارد و دارای قابلیت ریورس میرور بوده که تصویر را همانند آینه به شما نمایش میدهد. البته فراموش نکنید با زاویه دید بسیار بهتر و بیشتر از آینه. در نتیجه استفاده از این دوربین به عنوان آینه عقب خودرو امنیت رانندگی شما را افزایش میدهد.این اینه قابلیت ضبط 24 ساعته وقایع را از هر دو دوربین دارد ضمن اینکه میتوانید فقط در زمان حرکت تصاویر را ضبط کنید تا خدایی نکرده اگر اتفاقی افتاد و نیاز به مستندات داشتید یا در صورتی که طبیعت گرد هستید و دوست دارید دائم از مناظر فیلبرداری کنید ، فیلم کامل پشت و جلوی خودرو شما پیش روی شماست! آن هم به صورت واید و با کیفیت بسیار بالا ! در نظر داشته باشید این آینه 128 گیگابایت حافظه جهت ذخیره سازی حتی بالای 1 ماه فیلم های شما را دارد!


این آینه دارای لوازم مورد نیاز جهت نصب دقیقا روی آینه فابریک خودروشما دارد و به سادگی بدون نیاز به تعویض یا تغییر آینه خودرو خود به صورت فابریک روی آینه قبلی در چند ثانیه نصب میکنید!

GPS
دارد
WIFI
دارد
بلوتوث
دارد
دوربین
دارد - دوربین جلو و عقب ( زاویه دید 175 درجه )
اتصال وایرلس
دارد - با استفاده از اپلیکیشن Viidure برای اندروید و آیفون
صفحه نمایش
9.66 اینچ
پشتیبانی از کارت حافظه
تا 128 گیگابایت
قابلیت CarPlay
دارد - اتصال اندورید و آیفون به آینه
قابلیت ها
دید در شب
بلوتوث
وای فای
سنسور تشخیص تصادف
Park Mode
App Control
Voice interaction
Emergency Accident Lock
Waterproof camera
Loop recording
G-Sensor
WDR

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...