هایپر آفرود تولیدکننده سینی موتور،بکسل بند و... با برند مانتیس!

دوربین آینه ثبت وقایع سیم کارت خور اندروید مدل Z68

دوربین ثبت وقایع عقب و جلو با پشتیبانی از سیم کارت و دارای GPS

از {{model.count}}
12,800,000
15% تخفیف
10,900,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

یک آینه دوربین دار تمام عیار بار رزولوشین تصویر 1080 و Full HD که قابلیت نصب سیم کارت را دارد ، این آینه دارای امکاناتی همچون مشاهده تصویر عقب خودرو در حین رانندگی به صورت دائمی به عنوان آینه عقب ،مشاهده وضبط تصویر جلو و عقب خودرو ( دوربین ثبت وقایع ) ، جی پی اس ( مکان یابی ) فعال ، تماس تلفنی ( سیم کارت خور ) ، استفاده به عنوان مودم و هات اسپات کردن اینترنت برای سایر دستگاه های مالتی مدیا و سرنشینان خودرو ،سیستم کمک راننده آداس(ADAS) ،مشاهده فیلم و تصاویر و نصب تمامی نرم افزار های اندرود ، ساپورت رم تا 128 گیگابایت و امکاناتی چند از قابلیت های این آینه دوربین دار اندرویدی حرفه ای میباشد. این آینه توسط هایپر آفرود وارد کننده و فروشنده با بهترین قیمت به صورت مستقیم به مصرف کننده عرضه میشود.

تعداد
نوع
اتمام موجودی
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

این آینه دوربین دار سیم کارت خور مجهز به چیپست پردازشگر قوی و حافظه رم داخلی 2 گیگابایتی و حافظه رام 32 گیگابایتی در کنار آخرین ورژن سیستم عامل اندروید میباشد در نتیجه میتوانید هر اپلیکیشنی که تمایل دارید روی آن نصب کنید. فیلم ببینید و.... حال آنکه با توجه به مجهز بودن به آنتن جی پی اس میتوانید انواع برنامه های مسیردهی و ترابری را نصب کنید. ضمن اینکه شما مجهز به دوربین ثبت وقایع بسیار عالی و دید در شب هم در جلوی خودرو و هم در پشت خودرو خواهید بود. از طرفی با توجه به سیم کارت خور بودن این آینه و قابلیت هات اسپات ، خودرو شما توسط این آینه مجهز به مودم داخلی میباشد ضمن اینکه میتوانید سایر لوازم مالتی مدیا خودرو خود را به اینترنت آینه متصل کنید ، خودتان یا سرنشینان خودرو هم میتوانید با جست و جو وای فای به اینترنت این آینه متصل شوید! گویی در منزل هستید و مودم همیشه فعال دارید!
این اینه قابلیت ضبط 24 ساعته وقایع را از هر دو دوربین دارد ضمن اینکه میتوانید فقط در زمان حرکت تصاویر را ضبط کنید تا خدایی نکرده اگر اتفاقی افتاد و نیاز به مستندات داشتید یا در صورتی که طبیعت گرد هستید و دوست دارید دائم از مناظر فیلبرداری کنید ، فیلم کامل پشت و جلوی خودرو شما پیش روی شماست! آن هم به صورت واید و با کیفیت بسیار بالا ! در نظر داشته باشید این آینه 128 گیگابایت حافظه جهت ذخیره سازی حتی بالای 1 ماه فیلم های شما را دارد!
آینه دارای GShok Sensor میباشد تا در صورتی تصادف به صورت خودکار فیلم تصادف قفل شده و در حافظه تا زمانی که شما بخواهید پاک نشود.

 همچنین دارای قابلیت Lop Recordig میباشد تا در زمانی پرشدن حافظه به صورت چرخشی روی تصاویر ضبظ شده اولیه تصاویر شما ذخیره شوند و در واقع نیاز با خالی کردن حافظه نداشته باشید.این آینه قابلیت اتصال از راه دور توسط گوشی موبایل را دارد! شما میتوانید به راحتی در منزل خود یا هر نقطه در جهان با اپلیکیشن روی موبایلتان به خودرو وصل شده و به صورت زنده تصاویر آن را ببینید!
این آینه دارای سیستم کمک راننده ADAS میباشد که البته در ایران به دلیل تح*ر*یم ها کار نمیکند ولی به راحتی با نصب نرم افزارهای دور زدن اینترنت (قند شکن) روی سیستم عامل اندرود از آن نیز استفاده کنید و از هشدار های مختلف از جمله رانندگی بین خطوط با استفاده از این آینه بهره ببرید.
شما به راحتی میتوانید از طریق این آینه و سیم کارتی که درون آن قرار میگیرد تماس برقرار کنید و از یک مکالمه امن در حین رانندگی بهره ببرید ، چرا که آینه خود دارای اسپیکر و میکروفون میباشد! در واقع این آینه خود یک تلفن میباشد و خودرو شما مجهز به تلفن میشود!و مهمتر از همه اینکه برای رانندگان خودرو های بزرگ و خودرو های پیکاپ که به قسمت عقب خودرو خود اشراف ندارند با استفاده از این آینه دوربین دار به جای آینه معمولی ،یک  تصویر دیجیتال و بسیار عالی و معکوس شده ( mirror screen ) از پشت خودرو خود خواهید داشت و به راحتی با زاویه 175 درجه تصویری با حاشیه دید بسیار بالاتر از آینه معمولی و فراتر از انتظار از پشت خودرو میتوانید داشته باشید!
همچنین در نظر داشته باشید برخلاف اکثر آینه های دوربین دار صفحه نمایش این آینه 12 اینچی بوده که تصویری بسیار بزرگ و تمام صفحه بدون لبه روی آینه شما به شما میدهد.
این آینه دارای لوازم مورد نیاز جهت نصب دقیقا روی آینه فابریک خودروشما دارد و به سادگی بدون نیاز به تعویض یا تغییر آینه خودرو خود به صورت فابریک روی آینه قبلی در چند ثانیه نصب میکنید!

سیستم عامل
اندرويد 8.1
پشتیبانی از سیم کارت
دارد - 4G
GPS
دارد
WIFI
دارد - قابلیت هات اسپات
دوربین
دارد - دوربین جلو و عقب ( زاویه دید 175 درجه )
بلوتوث
دارد
انتقال تصویر
دارد - با استفاده از اپلیکیشن CarKeeper برای آیفون و اندروید
صفحه نمایش
12 اینچ
پشتیبانی از کارت حافظه
تا 128 گیگابایت
رضا اصلاحچی

سلام تفاوت دو مدل آیینه که در سایت هست چیه؟
نصبش خود شما انجام می دید ؟
هزینه نصبش چقدره؟

93 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

سلام. تفاوت اصلی در چند مورد است.
یک اینکه مدل Z68 سیم کارت خور میباشد و مدل MS1 سیم کارت خور نیست.
مدل Z68 دارای صفحه نمایش بزرگتری میباشد.
مدل MS1 دارای اپل و اندروید کارپلی میباشد که مدل Z68 این آپشن را ندارد.

93 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...