هایپر آفرود تولیدکننده سینی موتور،بکسل بند و... با برند مانتیس!

پک سه عددی تسمه دینام ، کولر و پمپ هیدرولیک برای پیکاپ مکث کلوت برند تاپ گیر

شامل: تسمه دینام ، تسمه کولر ، تسمه پمپ هیدرولیک

از {{model.count}}
850,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

این محصول شامل سه عدد تسمه شامل تسمه دینام ، تسمه کولر و تسمه هیدرولیک کلوت ( دنده ای و اتومات ) میباشد. کیفیت تسمه ها توسط هایپر آفرود تست شده و شما مشتری عزیز میتوان با خیال راحت پک سه عدد این تسمه های باکیفیت را سفارش و درب منزل خود تحویل بگیرید.

تعداد
نوع
اتمام موجودی
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

زمان تعویض تسمه بسیار اهمیت دارد زیرا اگر تسمه پاره شود یا قرقره های آن  مشکل پیدا کنند، به درستی عمل نمی کند و برای موتور ماشین و سایر قسمت های  خودرو مشکلات زیادی به وجود می آید.  پس بازدید و کنترل دایمی تسمه های  خودرو از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

نکته مهم در خصوص خودرو کلوت این است که این خودرو کاربر آفرودی و طبیعت گردی دارد و بسیاری از عزیزان که این خودرو را دارند بسیاری از مواقع به دور از شهر و در دامان طبیعت میباشند و به همراه داشتن تسمه های اصلی خودرو به صورت زاپاس از مهمترین لوازمیست که میبایست در خودرو شما وجود داشته باشد.

از این رو مجموعه هایپر آفرود پک سه عدد شامل تسمه دینام ، تسمه کولر و تسمه پمپ هیدرولیک را با بهترین کیفیت موجود در بازار تهیه و سعی نموده با مناسبترین قیمت جهت سفارش در اختیار شما عزیزان قرار داده بدهد.

ساخت
اندونزی تحت لیسانس میتسوبیشی ژاپن
برند پکینگ
تاپ گیر ( TOPGear )
بسته بندی
ایران
مدل تسمه ها
تسمه دینام پیکاپ کلوت
تسمه کولر پیکاپ کلوت
تسمه پمپ هیدرولیک پیکاپ کلوت
مدیر سایت

عالی

178 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...