هایپر آفرود تولیدکننده سینی موتور،بکسل بند و... با برند مانتیس!

بادگیر شیشه پیکاپ مکث کلوت خط دار

قابل نصب روی مکث کلوت و هایلوکس ویگو

از {{model.count}}
2,500,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

بادگیر شیشه یا آفتابگیر خودرو ، یکی از آپشن های خودرو می باشد. که علاوه بر زیبایی ظاهری خودرو ، جهت جلوگیری از وزش باد به داخل کابین خودرو، نفوذ آب باران و آب روی شیشه جلو که به هنگام کار کردن برف پاک کن وارد خودرو می شود استفاده می گردد. نام دیگری که برای این محصول به کار می رود باران گیر نیز می باشد.

تعداد
نوع
اتمام موجودی

همانطور که میدانید در حال حاضر در بازار بادگیر فابریک کلوت قالب گیری و ساخته نشده و با توجه به علاقه بسیاری از کلوت سواران به نصب بادگیر برای شیشه های خودرو خود هایپر آفرود در صدد آمد که مناسب ترین بادگیر موجود در بازار که همخانی و قابل نصب روی خودرو کلوت میباشد را به شما معرفی کند. قابل ذکر است این بادگیر در واقع بادگیر خودرو هایلوکس ویگو تا مدل های 2016 میباشد که از لحاظ قالب تقریبا 98 درصد مشابه پیکاپ مکث کلوت میباشد. پس همانطور که عرض کردیم میتوان این بادگیر را بر روی خودرو کلوت نیز نصب کرد. همانطور که گفته شد هیچ طرح فابریکی برای خودرو کلوت در بازار موجود نیست و متاسفانه برخی دلالان و فروشندگان همین طرح را با عنوان بادگیر فابریک کلوت عرضه میکنند ولی ما لازم دانستیم توضیحات و اطلاعات کامل را در خصوص این محصول برای شما تشریح کنیم. 

مجموعه هایپر آفرود این بادگیر را روی پیکاپ مکث کلوت تست نموده و تمامی قسمت ها همخوانی دارند تنها انتهای بادگیر شیشه عقب خودرو نصبت به هایلوکس ویگو حدود 8 میلی متر طول بیشتری دارد که به هیچ وجه هیچ مزاحمتی در نصب و استفاده از کالا ندارد و پس از نصب کسی متوجه این طول مازاد نمیشود. پس دوستان عزیز کلوت سواری که تمایل به داشتن بادگیر یا بارانگیر روی خودرو خود دارند میتوانند با خیال راحت این کالا را که توسط مجموعه هایپر آفرود تست و بررسی شده تهیه و نصب نمایند.

نصب این بادگیر بسیار ساده بوده و روی کالا چسب دوطرفه نصب شده. همچنین قسمت های بالایی بادگیر دارای گیره خم شونده به جهت نصب فیکس و قوی قرار دارد که مقاوت این محصول را دوچندان میکند. 

دوستانی که نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر در خصوص این کالا دارند میتوانند با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل بفرمایند.

کشور سازنده
چین
مناسب برای
هایلوکس ویگو
مکث کلوت
رنگ
دودی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...