هایپر آفرود تولیدکننده سینی موتور،بکسل بند و... با برند مانتیس!

اسپیسر افزایش ارتفاع چرخ جلو خودرو های پیکاپ برند مانتیس

مناسب برای تی 8 ، کلوت ، آسنا ، فوتون ، هایلوکس

از {{model.count}}
2,950,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

اسپیسر افزایش ارتفاع چرخ های جلو قطعه ای میباشد که جهت افزایش ارتفاع چرخ های جلو استفاده میشود. این قطعه از جنس های مختلف من جمله آلومنیوم آلیاژی ،تفلون، چدن.... ساخته میشود ، که تفلون به علت ریش ریش شدن در فشار و چدن به علت شکستگی در فشار خیلی مورد تایید نمیباشد و لذا آلومنیوم آلیاژی مقاومترین و بهترین نوع متریال برای ساخت اسپیسر میباشد. این قطعه مابین پایه فنر و پلیت بالای فنر قرار گرفته و فنر را به سمت پایین فشار داده و موجب افزایش ارتفاع خواهد شد.در مجموع اسپیسر مقرون به صرفه ترین روش افزایش ارتفاع میباشد. گروه مانتیس با تولید اسپیسر های آلومنیومی آلیاژی 70.75 خارجی بهترین نوع این کالا را در دو سایز 30 و 35 میلی متر به بازار عرضه نموده است که در مجموعه هایپر آفرود شرایط خرید این نوع اسپیسر با کیفیت برای شما مشتریان گرامی فراهم شده است.

سایز
سایز را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
اتمام موجودی
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اسپیسر های مانتیس گروه دارای سه عدد پیچ M10 فولادی و از جنس آلمنیوم آلیاژی 70.75 خارجی تهیه شده که بهترین نوع متریال برای تهیه این قطعه میباشد. تولید این محصول در کارگاه مانتیس با تجهیزات حرفه ای تراش سی ان سی و فرزکاری سی ان سی انجام شده. استفاده از رنگ درجه یک کوره ای مشکی مات روی این محصول چشم نوازی میکند و موجب افزایش مقاومت و زیبایی دو چندان این کالا گردیده. این اسپیسر پس از طراحی و تولید زیر شدیدترین چالش ها و فشار ها و در انواع مسیر های آفرودی و چالشی تست و در نهایت به تولید انبوه رسیده و به بازار عرضه گردیده است. 

قابل ذکر است استفاده از این محصول جهت افزایش ارتفاع چرخ های جلو خودرو در کنار گوشواره سه مفصلی افزایش ارتفاع چرخ های عقب خودرو های دارای فنر شمش همچون هایلوکس ، کلوت ، تی 8 ، آمیکو آسنا و فوتون.... زیبایی بی نظیری به خودرو شما میدهد و در حدود 7 سانتی متر به خودرو شما افزایش ارتفاع خواهد داد. 

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره در خصوص نصب اسپیسر و گوشواره سه مفصلی و افزایش ارتفاع خودرو یا نصب گوشواره به جهت افزایش نرمی قسمت بار خودرو خود میتوانید با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل بفرمایید تا بصورت کامل پاسخگو سوالات شما باشیم.

قابل ذکر است نصب اسپیسر و گوشواره در هر تعمیرگاه یا حتی تعویض روغنی در شهر شما به سادگی انجام خواهد شد و در روند نصب و تجهیز خودرو شما همواره در کنار شما خواهیم بود و شما را راهنمایی خواهیم کرد.

برند
مانتیس گروپ
ساخت
ایران - مانتیس گروپ
جنس
آلومینیوم آلیاژی 70-75 وارداتی
روش تولید
تراش و فرز CNC
رنگ
کوره ای مشکی مات
قابل نصب روی
هایلوکس
کلوت
تی 8
آسنا
فوتون
و...

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...