هایپر آفرود تولیدکننده سینی موتور،بکسل بند و... با برند مانتیس!

هدآپ دیسپلی خودرو مدل M8

HeadUp Display - نمایش سرعت بر روی شیشه راننده

از {{model.count}}
2,900,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

HUD مخفف عبارت Head Up Display به معنی سیستم اطلاع رسانی نگاه به جلو میباشد که به جهت نشان دادن اطلاعاتی همچون سرعت ، دور موتور، دمای آب ، ولتاژ باطری ، مسافت طی شده و سایر اطلاعات در دید راننده بر روی مسیر حرکت میباشد. با توجه به اهمیت حفظ سرعت خودرو در مسیرهای شهری و خارج شهری این سیستم با اطلاع رسانی به شیوه ای با امنیت بالا باعث کاهش خطرات ناشی از برداشتن نگاه از مسیر به کیلومتر شمار  و کلاستر خودرو میشود و همچنین با نمایش همزمان دقیق دمای آب یا دمای روغن از بروز مشکلات حین رانندگی پیشگیری میکند.مدل M8 هدآپ دیسپلی نمایش دهنده بر روی شیشه اتوموبیل میباشد.

تعداد
نوع
اتمام موجودی
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حتما در خودرو های مدل بالا و روز بازار شاهد نمایش سرعت خودرو یا المان های دیگر بر روی شیشه جلو خودرو سمت راننده بوده اید! این آپشن در واقع به جهت افزایش ایمنی رانندگی میباشد. با توجه به لزوم حفظ سرعت مطمئنه در جاده ها و از آنجا که تماشای کلاستر پشت فرمان ممکن است موجب ایجاد خطرات جبران ناپذیری بخصوص در رانندگی های طولانی مدت گردد و از آنجا که این آپشن معمولا در خودرو های مدل بالا و گران قیمت در دسترس میباشد ، شما میتوانید به سادگی با کمترین هزینه این آپشن بسیار کاربردی و با کیفیت را به خودرو خود اضافه نمایید.
این دستگاه هدآپ دیسپلی  ( headup display )  اطلاعات خودرو بخصوص سرعت و دور موتور را از روی پورت obed2 خودرو شما خوانده و بر روی شیشه جلو اتوموبیل شما نمایش میدهد و شما به راحتی بدون آنکه نگاه خود را از روی جاده بردارید دایما علاوه بر جاده اطلاعات سرعت و... خودرو خود را پیش روی خود خواهید داشت!

قابلیت ها:

 سرعت خودرو - دور موتور - دمای رادیات - نمایشگر رنگی HUD - زمان و مسافت رانندگی -  مسافت طی شده - مصرف سوخت خودرو -  نمایشگر میزان شارژ باتری خودرو -  بوست توربو - نمایش تمامی ماژول های متغیر موتور و خودرو - تمامی امپرها به صورت دیجیتال و ۱۰ ها آپشن دیگر....

( قابل ذکر میباشد نمایش برخی ماژول های مازاد با توجه به مدل خودرو و ecu خودرو شما متغیر میباشد )

هایپرآفرود وارد کننده مستقیم این محصول به ایران میباشد.

 جهت خرید عمده با شماره ۰۹۱۲۳۳۳۰۶۸۴ تماس حاصل بفرمایید.

ابعاد صفحه
3/5 اینچ
قابل نصب
تمامی خودرو هایی که دارای پورت obd2 میباشند.
منبع تغذیه
کابل OBD موجود در جعبه
رنگ
مشکی
محتویات جعبه
نمایشگر
هولدر
چسب دو طرفه
پایه نمایشگر
کابل OBD
دفترچه راهنما
قابلیت ها
سرعت خودرو - دور موتور - دمای رادیات - نمایشگر رنگی HUD - زمان و مسافت رانندگی - مسافت طی شده - مصرف سوخت خودرو - نمایشگر میزان شارژ باتری خودرو - بوست توربو - نمایش تمامی ماژول های متغیر موتور و خودرو - تمامی امپرها به صورت دیجیتال و ۱۰ ها آپشن دیگر....
سایز محصول
146 در 88 در 48 میلی متر
وزن محصول
160 گرم
نوع نمایشگر
تمام رنگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...