هایپر آفرود تولیدکننده سینی موتور،بکسل بند و... با برند مانتیس!

شیب سنج و دیاگ خودرو ( مولتی گیج ) مدل P24

نمایش بیش از 100 آیتم مختلف اطلاعاتی خودرو

از {{model.count}}
4,300,000
8% تخفیف
3,990,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

HUD مخفف عبارت Head Up Display به معنی سیستم اطلاع رسانی نگاه به جلو میباشد که به جهت نشان دادن اطلاعاتی همچون سرعت ، دور موتور، دمای آب ، ولتاژ باطری ، مسافت طی شده و سایر اطلاعات در دید راننده بر روی مسیر حرکت میباشد. با توجه به اهمیت حفظ سرعت خودرو در مسیرهای شهری و خارج شهری این سیستم با اطلاع رسانی به شیوه ای با امنیت بالا باعث کاهش خطرات ناشی از برداشتن نگاه از مسیر به کیلومتر شمار  و کلاستر خودرو میشود و همچنین با نمایش همزمان دقیق دمای آب یا دمای روغن از بروز مشکلات حین رانندگی پیشگیری میکند. ضمن اینکه شیب سنج دقیق دیجیتالی تعبیه شده روی این دستگاه بسیار مناسب آفرودسواران و مسیر های آفرودی میباشد.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
اتمام موجودی
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عملکردهای متنوع این دستگاه کنار هم باعث شده شما را از خرید دستگاههای مختلف بی نیاز کند. این شیب سنج دیجیتال طراحی و ساخت ۲۰۲۳ قابل نصب روی تمامی خودرو های جدید دارای پورت OBD میباشد. 

توجه فرمایید این مدل HUD تولید 2023 و آخرین و جدیدترین ورژن موجود در بازار میباشد که به تازگی توسط مجموعه هایپر آفرود وارد و عرضه شده است. 

قابلیت ها:
سرعت خودرو - دور موتور - دمای رادیات - نمایشگر رنگی HUD - حس‌گر نور -  سیستم زنگ هشدار - ماژول GPS قطب نما - ارتفاع از سطح دریا - زمان و مسافت رانندگی -  مسافت طی شده - مصرف سوخت خودرو -  نمایشگر میزان شارژ باتری خودرو - شتاب سنج - ترمز سنج - نمایشگر گرانش خودرو - بوست توربو - نمایش تمامی ماژول های متغیر موتور و خودرو - تمامی امپرها به صورت دیجیتال و ۱۰ ها آپشن دیگر....

آلارم ها:  آلارم افزایش سرعت - آلارم افزایش دور موتور - آلارم کاهش ولتاژ باطری  - :هشدار هایECU  - - - آلارم افزایش دمای آب رادیاتور

در واقع تمامی اپشن های این شیب سنج به علت تنوع بسیار بالا در اینجا نمیگنجه ولی در مجموع این شیب سنج با اتصال به او بی دی خودرو تمامی اطلاعات موتور و فنی خودرو که حتی در کلاستر خودرو شما نمایش داده نمیشود را در لحظه به شما نمایش میدهد. برای سفارش این محصول میتوانید به وبسایت هایپرآفرود مراجعه بفرمایید.


 جهت خرید عمده با شماره ۰۹۱۲۳۳۳۰۶۸۴ تماس حاصل بفرمایید.

ابعاد
85 × 120 میلی‌متر
منبع تغذیه
کابل OBD موجود در جعبه
رنگ
مشکی
هفت رنگ
محتویات جعبه
نمایشگر
هولدر
چسب دو طرفه
پایه نمایشگر
کابل OBD
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...