هایپر آفرود تولیدکننده سینی موتور،بکسل بند و... با برند مانتیس!

سینی موتور آفرودی خودرو دایون Y5 و Y7

سینی آفرودی با ورق 4 میل محافظ اینترکولر و موتور کلوت

از {{model.count}}
3,500,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

مجموعه مانتیس اولین تولید کننده سینی موتور های آفرودی برای خودرو مکث کلوت میباشد. تمامی تولیدات پیش از تولید انبوه به صورت کامل در شرایط مختلف جاده ای تست و بررسی و ضربه های مختلف به سینی حین آفرود مورد آنالیز قرار گرفته است.پیشتر این سینی ها با ورق 3 تولید میشد که متوجه شدیم استقامت لازم و بسیار بالا فقط روی ورق 4 ممکن است . محصولی که پیش روی شماست با ورق 4 تولید شده و دارای بالاترین مقاومت ممکن در شرایط آفرودی و برخورد با سنگ و .... میباشد.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
اتمام موجودی
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

این سینی به صورت صد در صد از موتور و اینترکولرخودرو شما محافظت میکند و بارها مورد تست و تنش در مسیر های آفرودی قرار گرفته. شما با خیال راحت میتوانید به این محصول نهایی اعتماد کنید و از آن برای حفاظت از موتور خودروی خود استفاده کنید. حتما توجه بفرمایید در حال حاضر تولید کننده های مختلف با کیفیت های بعضا پایین و ارگونومی غیراصولی و غیر مهندسی یا ورق های ضعیف تر به بازار عرضه میکنند پس دقت داشته باشید سلامت موتور و اینتر کولر خود را به خطر نیاندازید!
ضمنا اخیرا در بازار شاهد چند بخشی کردن سینی ها بوده ایم که به جهت بازاریابی و تبلیغات قطعات را تفکیک و افزایش داده و با عنوان چند تکه بودن محصول ( زیاد بودن ! ) به فروش میرسانند!
توجه داشته باشید تک تک خم ها و شیار های ایجاد شده روی یک سینی مهم و نیاز به آنالیز مقاومت دارند و کوچکترین تغیری در نوع خم و شیار ها موجوب تغییر مقاومت سینی میشود. مجموعه مانتیس تمامی این ملاک ها را در نظر داشته و با بالاترین کیفیت و مقاومت این سینی را طراحی کرده.
سینی موتور مانتیس دارای رنگ کوره ای الکترواستاتیک میباشد.

برند
مانتیس گروپ
ورق
4 میل
رنگ
الکترواستاتیک کوره ای
خودرو
دایون Y5
دایون Y7

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...